U potpunosti se slažem,pregledao sam vecinu njegovih filmova,al posebno bih izdvojio Liar Liar,Ace Adventure: When Nature Calls,Ace Adventure: Pet Detective,Almighty Brus,Mask .. ove sam filmova znao gledati i po par puta,tako da su mi dobro ostali u sjecanju